دانلود نقشه های معماری ویلای دوبلکس فوق العاده زیبا
نوشته شده توسط : asman

از روزی که سایت پارسیان کد رو به عنوان بزرگترین سایت و مرجعه دانلود نقشه های معماری nv ایران راه اندازی کردیم سعی من و تمامی دوستان و مدیران سایت بر این بود که از هر نقشه ای که بدرد دانشجویان و مهندسین معماری و عمران می خوره حداقل یه نمونه تو سایت بذاریم که خدارو شکر تو این زمینه هم تا حد زیادی موفق بودیم

حتی بیشتر مواقع نقشه هایی که سایت های مختلف معماری در سایت خودشون قرار می دادند همون نقشه هایی بود که ما در سایت قرار داده بودیم و یه نوع کپی برداری بود.

خیلی از عزیزانی که با من تماس میگیرند از کمبود نقشه های ویلایی جدید در سایت گله می کنند که باید به این دوستان عرض کنم چون هزینه دیتاسنتر و خدمات سایت خیلی بالاست و با این حجم دانلود ( حدود ۲ میلیون دانلود موفق در سال ) هر دیتاسنتری قادر به ارئه خدمات برای سایت ما نیست ، به این خاطر هم مجبوریم که فایل های سایت رو به صورت پولی در اختیار عزیزان قرار بدیم تا حداقل قسمتی از مخارج سایت از این راه تامین شود.

برای امروز هم بنا به درخواست زیاد عزیزان یه نقشه ویلایی بسیار زیبا رو آماده کردیم که به صورت رایگان می تونید اون رو دانلود کنید.

 

نام فایل : دانلود نقشه های معماری ویلای دوبلکس فوق العاده زیبا

حجم : ۱٫۱ مگابایت

دانلود ( لینک مستقیم ) —– دانلود ( لینک غیر مستقیم )

رمز عبور : www.farsicad.com            ( حتما با حروف کوچک تایپ شود )

توضیحات : نقشه ها در قالب dwg می باشد و برای باز کردن آنها حتما باید از برنامه اتوکد استفاده شود. برای دانلود از لینک مستقیم استفاده کنید و در صورتی که لینک مستقیم مشکل داشت از لینک غیر مستقیم استفاده شود




:: موضوعات مرتبط: طراحی ویلا , ,
:: بازدید از این مطلب : 5305
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: